Wednesday, February 9, 2011

dengan adanya cek Vodafone

dengan kehadiran cek Vodafone, barulah hidup semula blog aku ni kan..
dh lama dah..hehehe..

baru hari ni dapat aku update blog yang mcm separuh nyawa dah ni..
maybe 3 bulan kot aku tak bukak blog ni..tk tau lah pelawat2 still melawat even aku tak update kan..
mcm tk de je hehe..

kehidupan aku skang lebih gembira dengan segala macam kegembiraan tau..
susah nak digambarkan betapa gembiranya aku..
walaupun ada kegembiraan, ada gak kekecewaan..just aku rasa ada patutnya aku lupakan apa y sedih dan ingat apa yang menggembirakan..

hidup ni tak lama pun, apa salahnya aku nak nikmatinya sepuas-puasnya.
jangan ada penghalang melainkan takdir Allah ...


tiap hari aku akan jumpa macam2 orang tak kiralah aku ni berada di melaka atau shah alam.
orang yang baik atau yang jahat. ada jugak yang nampak je baik tapi hakikat hati mrk hitam..

aku harap sangat yang aku tak kan jumpa ngn orang yang alim dimata manusia tapi hina di sisi Allah..

No comments:

Post a Comment

komen...