Thursday, June 21, 2012

anugerah Allah untuk aku, SAHABAT y hebat

Sedangkan api menyala dalam hati tidak sedikit pun membakar mereka.
Sedangkan mereka terasa kehangatan bara api tidak sedikit pun membuat mereka berpeluh.
Sedangkan tiada air pun mereka berjaya mengelak dari hangus.

Itulah kehebatan mereka y mampu memadam api aku y tidak berjaya di kawal.
Andai mereka ingin tahu, aku bukanlah pemetik api, aku sukar mengawal api...
Aku adalah seperti mancis tidak pandai mengawal api, sekali aku terbakar, aku akan terus membakar sehingga aku sendiri y sakit.

Andai mereka ingin tahu, aku tidak sepandai pencerita untuk menceritakan apa aku rasa...
Aku cuma penulis y sudah lama gagal menyuratkan apa y tersirat. Itulah kelemahanku. 
Kalau aku gembira, aku tidak pandai menceritakan..
Kalau aku sedih, aku cuma tahu menangis...
Kalau aku takut, aku rasa seperti menggigil...
Kalau aku marah, aku tak tahu kenapa aku tak dapat jangka apa yang akan berlaku
itulah kelemahanku, dan aku sedar aku menyukarkan kehidupan orang lain dengan kelemahan aku...mungkin MAAF sahaja tidak mampu, tapi aku harap sangat mereka menerima maaf aku.


KAWAN2, im really sorry for everything...

No comments:

Post a Comment

komen...