Tuesday, February 10, 2009

hehe..buah hati ku sayang...

hhmm...oleh kerana diary aku dh penuh..so, aku trpaksa truskan penulisan di sini haha...
aku tak tau nak citer kt sape...rumate? hmm ..haram..kami tak close pun..
classmate? kolej jauh..bilik jauh..ktorng meet only during class je..

so, blog ni lah tmpat aku nak luahkan segala apa yang boleh diluahkan...




ni gambar sweetheart aku...
comey kan? hmm..mmg comey..kepala dia pun dah dua kali ganda kepala aku...tinggal dia pendek je..hehe..

nama dia mok..(singkatan kepada 'gemuk') sbb dia mmg gemuk..(mcm tuannya)

aku beli dia kt padang besau..murah je..sbb tu aku beli..
lg satu, aku beli sbb aku dapat rasakan yang dia mmrlukan tuan..haha..ngarut je aku ni..

kt atas katil aku ni ada ramai lg kawan2 dak mok..especially yang berunsurkan doraemon...

hmm..nnt aku collect doraemon aku n tangkap gambr..(dorng tu pemalu skit..)

dr kecik, aku suka sgt ngn anak patung..especially bear (specific ag doraemon lah)
aku slalu ckp ngn dorng..diorng memahami..tak pnh sakitkan hati aku..
n slalu trsenyum bila pandang aku..

bila aku ckp kt dorng, aku rasa tenang..even orng pandang aku ni gila, aku tak kesah..sbb tu je cara aku nak luahkan mende yang aku tak mampu luahkan pada manusia betul...

mok, iqa sayang mok..hehe...

No comments:

Post a Comment

komen...