Sunday, February 8, 2009

kesan kursus MASEC...

Friday night ari tu, around 12 am, ada classmate aku kol(acab),
kononnya aku wajib attend satu meeting kt hep as ajk CIVES,
then, aku kena bwk lg tiga orng kawan...
firstly, aku tak ready pepe pun..
secondly, dia tak bg explaination y lengkap kt aku..
third, mana aku nak cari 3 kwn nak bwk pagi soknya kol 8 dah tgh2 mlm cmni?
ape dia ingat orng nak ke pergi last2 minit cmtu n then tak tau ape2..
aku kol r 3 member aku ni, tup2 diorang tak nak p..hmm..takpe lah..
aku tanya lg tika usin, tp dia ada kesat lak..
aku tanya teha, malas, tu jawab dia..
tau tak, malam tu aku tebalkan muka merayu kt dak laki kelas aku...
aku tepon megat, mulanya dia cm tak comform..
last2, alhamdulillah, dia stuju n akan datang dgn syukri mabrur and atuk (kimi)


esok pagi :
kami pun kumpul kt dpn hep..
lepas je tulis kedtgn, aku dpt tentatif program..
(program sabtu n ahad sampai ptg)
pergh...aku dah r byk asngmnt n test..adus..adus...
megat n atuk lg r muka sedey je..syukri dah demam, tak dtg r pg tu..
kami involve sampai ptg, then malam tu ada meeting ag, tp kami tak dtg n wat lah alasan ada kelas...hehe...(megat je y btul2 p kelas math, kami menumpang alasan je)

pagi ahad :
aku malas tul..
then kol megat dalam kol 9,
rupa2 nya aktvt ahad tak de..alhamdulillah..
ehee..

ni skang, aku ngah kepenatan..sakit gila bdn..
tp nak wat pe, tu je cara nak dapat pengalaman..
n satu lagi y bes, aku dpt isi borang MASEC..n insyallah diluluskan..:)

1 comment:

komen...