Tuesday, September 1, 2009

>>>>kerisauan melanda<<<<

hu...kadang2 pening gak bila kita kena layan kerenah si jejaka2 di dunia ni...jejaka yang melampau pemikirannya mmg menyusahkan aku dan orang2 sekeliling aku..

listen k..
klu dah ko tak dapat hati aku, kenapa ko nak rosakkan hidup orang yang dapat hati aku?
mmg aku dah lama paham kenapa ko pergi jumpa dia n ckp yang ko taw semuanya tentang budak kos kita..hey..act, ko nak ckp kat dia yang ko tau sape aku sblm ni kan?
pliz lah..aku dah citer semuanya pada dia..antara kami tiada rahsia...
dan klu ko nak tau, dia sntiasa menyebelahi ko n tak pernah pun marah kat ko...

1 more thing..u r crazy u now..
...aku tahu, ego lelaki mmg tinggi, tp jangan ko nak tunjuk ego ko kat aku sbb aku akan tunjuk ego aku yang jauh lebih dahsyat k...

nak je aku mention nama ko kat sini tau tak...m.n.h.s....geram doe..

aku nak warning kat sini,..

KLU KO BERANI APA2 KAN DIA N KAWAN2 AKU, AKU AKAN PASTIKAN MEMBER2 BESAR AKU SERANG KO SAMPAI KO TAK DAPAT NAK LIHAT DUNIA NI LAGI!!!PAHAM TAK M.N.H.SHAH....

No comments:

Post a Comment

komen...