Wednesday, June 2, 2010

Lalu kedai arak, kita bau arak. lalu kedai minyak wangi, kita bau wangi

pengalaman aku yang berniaga di the zon mall ni since 27 mei yang lalu banyak mengajar aku. Untuk pengetahuan semua, the zon mall ni merupakan shopping yang menjadi tmpt berkumpul orang yang meminum arak, kerana shopping ini juga dikenali sebagai bebas cukai. so, harga arak agak murah, tu pun kata orang lah, aku ni bukan tau pun. Disebabkan tempat ni ramai orang yang mabuk, maka ramailah gadis2 seksi yang tidak terlepas gadis melayu. Malu rasanya melihat mereka rosak sebegitu.
Hendak dijadikan cerita, peniaga sebelah booth aku ni cina lelaki, time dia nak gi toilet, trtembung ngan seorang 'bapa ayam' yang juga berbangsa cina. Peniaga ni pun telah dipelawa untuk melanggan mana2 gadis milik bapa ayam itu. walaubagaimanapun, peniaga itu terus lari ke booth nya. alangkah kelakarnya, si bapa ayam yang mencari pelanggan tapi tidak kira siapa asalkan mampu memberinya keuntungan.

dua hari yang lepas, aku pun mengalami situasi yang lebih kurang camtu. even aku ni pakai tudung, blause labuh time tu, ada gak seorang lelaki cina 30-an menghampiri aku dengan bau arak smbil tanya kt aku ''any boy waiting for you?"...
cuba korang bayangkan klu ada gadis yang pakai seksi, komformlah lelaki tu tarik dia trus..huhu..

No comments:

Post a Comment

komen...