Saturday, August 29, 2009

aku nak tolong kawan aku....

"nape ko tak baik ngn dia?", aku tny..
"dia tak tegur aku..aku skali benci..selama2nya benci",jwb kwn aku ni...(boy)

aku tny kawan dia..."kenapa lak ko tak tegur dia?"(gurl)
"aku nak tegur..tp dia cm tak suka aku dah..marah kt aku..aku tunggu je dia snyum kt aku then aku tegur dia.."

wah!!!!! :(
komplikated tol lah masalah diorng ni...
mende ni dh berlaku setahun y lepas..kan tak baik gaduh lebih dr tiga hari..
tp ni dah melampau lama...

tau tak, aku amek risiko besar bila aku try explain kt gurl tu y ari ni burfday boy tu..
dia terus amek handset n msg boy tu..

skang, sape y ego? gurl or boy?

try to imagine, klu diorng tak dpt berbaik. terjejaske prsahabatn aku ngn salah sorng dr mereka...

dua2 kwn aku..aku nak dorng berbaik..walaupun akan meninggalkn kesan dlam diri aku..

kwn2..jgn gaduh lg ye..
klu korng ditakdirkan bersama, biar aku mngundur diri...:)
(ceh, ayat buku...)

No comments:

Post a Comment

komen...