Sunday, August 16, 2009

SEraBUT KepALA

setelah sekian lama, br ari ni aku brpeluang bukak blog ni...walaupun tak seberapa lah blog ni.tp aku puas hati sebab aku dpt luahkan perkara y trbuku dlam pale aku ni..
tak semua orang bleh trima cara aku..aku pun camtu, so tak leh nak salahkan sape2..semua sama je..
aku mmg teruk kan..hmm...
act, aku rasa cam tak terurus je akhir2 ni..tak tau lah kenape..
nak kata ada msalah duit..jauh skali,,
kesihatan? mmg lah smlm aku kena asma teruk..tp punca dia aku pun tak tau..
nak dijadikan cerita, smlm aku nye kepala sakit sgt sbb tension ngn ustazah ctu yang mmg tak berperikemanusiaan tu..then, aku tahan sakit smpai kuar air mata..
last2..kena asma teruk, seb baik smpat sms kwn mintak tolng..
time tu, aku rasa cam dah sampai ajal..manataknya, bernafas tak boleh, kepala sakit sgt, badan kejang, muntah..n lemah menggigil..panic semua orng y dtg bilik aku time tu..
waktu genting cmtu, semua menda aku tak ingat dah..kawan tanya mana ic, matric kad, pam..smua aku tak tau...
kepala aku blank..
satu jam kemudian, aku reda...aku pn ok..
tp smpai malam td, bdn aku lemah sgt..ptg td ada test math..
kiranya, aku tak smpat stadi byk...sbb tak sehat sgt..

tension sgt lah dgn ustazah tu..may be sbb tu lah aku kena asma..kiranya hypertension...

ok..kembali kepada tajuk serabut aku ni..
tau lah kan, semua ada angin dia sendiri..tp tak yah lah nak buat muka kat aku..
apa ingat aku ni kuat sabar sangat ke? hey, aku klu nak je sound ko dpn2..bajet bagus sgt lah eh?
wei, klu stakat cakap je besar, tapi tak de baiknya, boleh bla la wei..meluat aku tau..meluat...

mmg lah aku ni tak perfect, tp ko tu melampau..melampau!!!!!!!!!!!!!!!!

dah lah kepala aku serabut..tambah dengan muka ko yang penuh dgn riak, takbur, plastik tu..tambah serabut kepala aku..

o....bengang tol..

ni lagi satu orang...
tak de sensitiviti lngsung ngn aku..
klu kias2 tak pnh nak paham..
susah sgt ke nak jd cm orng len..dia ni..mmg pemalu nak mampus..
pening pale aku layan kerenah dia..

hei..hei..manusia.manusia....kenapa lah aku kena hadapi korang ni...


No comments:

Post a Comment

komen...