Wednesday, January 6, 2010

THE NEW LIFE

hari ni dah masuk hari ke empat aku hidup di tempat baru..suasana baru..iaitu uitm penang.
mula2, banyak giler keje nak kena settle before register kt sini..n smpai skang ada lg mende y tak setle..
pening giler o...penat lak tu..
seb bek lah kt sini sumanya ada lif..klu tak , aku rasa sminggu pun aku bleh jd kurus..hehe...

mcm2 mende pelik terjadi time minggu pertama ni..
antaranya, bebudak laki kelas aku wat lawak y tak disengajakan..
citernya cmni, the first day kelas, kitorang ramai2 lah nak g hea utk amek kad mtrx sementara..
hea tu kat tingkt lapan..so, dgn semngtnya member2 aku tu tekan kat lif, bila bukak je lif tu, diorng msuk smpai penuh lah lif tu ngn diorng je.. aku ngn member pmpuan suma tunggu kt luar nak naik lif lain...tp..
bila diorng msuk lif, suma senyap, pintu lif pun tak tutup2..then, dorng pun keluar dr lif tu dgn muka selamba..
kitorng pun tanya kat dorang nape lah kuar kan..dorng jwb " mana ada nombor lapan dlm lif tu"..
kitorang punya lah lawak gelak..huhu...
rupa-rupanya, ktorang salah lif, sbb cuma dua lif je y ada smpai tingkat lapan tu..hhee...

No comments:

Post a Comment

komen...