Saturday, January 30, 2010

tunggu...

everyday, im waiting for you..since that day, i can't stop thinking of you...
today, tenth day..............................

IQA tunggu...iqa tunggu...iqa tunggu...
tunggu apa?

tunggu siapa yang bakal menjadi pemimpin diri di hari tua..
tunggu siapa yang bakal manjaga diri di hari tua...
tunggu siapa yang bakal menerima aku seadanya...

you know what, i still can't forget that crazy person who can't see others happy..especially me..
now, i am waiting for a word come out from his mouth, "sorry"...
i am waiting for his tears...
aku menunggu segala penyesalan..
aku menunggu segala tangisan...
aku menunggu segala kesengsaraan...
aku menunggu segala keperitan...

dari si dia yang hanya bersorak melihat aku menangis, aku merayu, aku meratap, aku gagal untuk terus hidup...ye..dia bersorak bila melihat aku tewas dalam kehidupan aku sendiri..

so, skang, i am waiting..aku tunggu untuk bersorak bila semua tu kembali kepada dia...

for crazy man:
  • i am happy now without you
  • i am free now without you
  • i am free from sickness now without you
  • i still can smile without you
  • i still can laugh without you
  • i still can life without you
  • but..
  • i can't forgive you..NEVER IN MY FUTURE LIFE TO FORGIVE YOU..NEVER!!!

No comments:

Post a Comment

komen...