Tuesday, March 2, 2010

kembali berblog

salam..setelah sekian lama tak dapat nak on9 dengan seronoknya..heeeh...
mane tak nye, klu stakat on9 dalam lab, muka cuak je..takut kena tangkap ngn lecturer..
ari tu, aku on9 kt lam lab, dan dan lectrr ckp, "lab ni ada camera, klu awak wat selain visual c++, saya tau"..aku apa lagi paling ke atas cari kamera..tak de pun.hhahhaa...
nak tak nak, aku pun tutup blog..
then, ari ni aku curi masa g bilik stadi kolej..
hmm..tak syok tp kira ok lah dapat nak on9 jap n tukar passwrd ms aku y dah lama aku lupa..ahhahaa....

ha..untuk pengetahuan, aku ada lagi tiga blog, klu nak tgk cari kat link tepi2 blog aku y ni..

aku sbnrnya nak mempelawa korang baca cerpen2 yang aku wat, tp ada part part lah..klu nak tau baca lah setiap episod..ehehe..

then, sila tinggalkan komen..aku nak gak taw apa yang aku tulis tu bes ke tak kan..
even dulu karangan lah y paling aku benci time sekolah, tp skang ni, that is my hobby..huhuuu..time change everything..

ok lah.aku nak chow..next time, aku sambung cerpen aku tu n then wat apa y patut dalam blog2 aku yang berlambak ni...hhee.e..tata..

No comments:

Post a Comment

komen...