Friday, March 19, 2010

luahan kebengang an.

aku kan, tak tau dah nak citer kat sape mslah y aku hadapi skangni.
sbb, kwn2 y jd tmpt luahan aku ni cm byk je keje..btw, thanks sbb korang still bg respon kat problem aku..(dedicated to Abe, Na, Kembo, Nadh..)
aku sndr musykil dgn apa yang aku rasa skarang ni..

antara soalan yang menghantui hidup aku :

ATIKAH : Shafiqa, kau sayang kan dia ke?
AKU : *terdiam

NA : Skang ko msih syg kan dia kan?
AKU : hmm....*aku tak tau!!!!

NADH : apa yang kau rasa skang, Iqa?
AKU: kecewa..
NADH : sbb?
AKU : ntah...

klu aku nak tadah air mata ni pun dh tak muat sebaldi lah wei...everythng wrote by God.

skang, tekanan aku dlm pelajaran..dh ckup membebankan..
tmbah lak aku ngah HOMESICK...

n...now, kehadiran satu lagi masalah yang pd mulanya aku abaikan tp akhirnya menjadi nanah...

jujur aku ckp, aku cemburu tgk kwn2 aku y bahagia...mrk sprti dh jumpa mr right..
aku bodoh!!!!!!!!
kenapa aku terperangkap dalam dunia ni...?
aku dh mula terfikir untk hidup bersendiri...tiada hati y perlu aku jaga..
tp, aku dh terlambat..terlambat!!!!
aku bukan y jenis memungkiri janji n mengecewakan hati sape2..



apa y aku pelik..
klu dulu, aku tk pernah jaga hati orang..n aku tk pnh kecw mnangis bila aku dluka..
tp, kini..
smnjak aku brubah..aku menjg hati sesiapa shj..
tiada pulak y nak jaga hati aku..ada sahaja yang menimbulkan bengkak dlm hati ni...
bukan nak marah kejadian, tp marah kenapa aku?


ABE : Shafiqa, Allah uji apa yang kita mampu hadapi lah...

No comments:

Post a Comment

komen...