Monday, March 19, 2012

dia pun BIRU jugak...

Setelah sekian lama saya memang dikenali sebagai Dore...n saya minat dengan kartun Doraemon. Macam2 koleksi Doraemon saya ada. Namun cuma sesetengah sahaja dapat saya kongsikan gambar mereka di sini...
Doraemon tu biru..adik doraemon kuning..tapi saya lagi minat dengan doraemon, sebab lagi comel dari adik dia tu. Kalau dalam game Jutawan Doraemon yang saya main masa zaman kanak2 dulu, kuasa mengeluarkan barang oleh Doraemon lagi banyak dari adik dia. So, Doraemon lagi power ....hehe...
Every weekend, kalau saya ada topup internet saya ni, dapat lah saya tgk kartun doraemon...macam2 tajuk, sampaikan ada y dah banyak kali tengok.
salah satunya kat sini, doraemon episod 1 

Last 2 weeks...saya tengok kartun smurf di laptop "rumit" saya..hehee...act roommate ...menarik jugak kartun smurf ni..lagi2 watak clumsy..so cute...(macam tengok diri sendiri pulak yang kelam kabut ...hehee...)

lepas menonton cerita smurf..saya mula minat jugak kan smurf..but still tak mampu menandingi tempat Doraemon di hati saya..hehe...
kawan2 ada cakap "dah minat smurf pulak ke?"
ala..."DIA PUN BIRU JUGAK..."

 CAYANG DAK MON
 tempah dari TYRA (KEYCHAIN FELT TYRA)
 SMURF BERKAWAN DENGAN DORAEMON...
 NAK KEK MACAM NI!!!
 selipar bilik yang dijadikan bantal oleh kucing2 tersayang..(geramnya)
 saya pindah kat rawang
 yang kecik ni kawan punya...
bantal yang empuk ni..

2 comments:

  1. Game jutawan doraemon itu masih ada dalam pasaran?

    ReplyDelete
  2. Entahlah, game tu beli thn 2000...hehe xtaw ad g tak...:-)

    ReplyDelete

komen...