Monday, March 19, 2012

Jum deco2...

Bagi saya, duduk dalam satu suasana yang sama untuk masa yang lama memang membosankan. Rasa malas sahaja bila tiada suasana yang baru dan menceriakan. Lebih2 lagi kalau berselerak. Tapi, kalau sudah banyak perkara nak buat, mulalah diabaikan suasana. Berselerak sana..berselerak sini...

Cuti sem yang lepas, saya telah diberi semangat untuk memberi nafas baru pada bilik saya. Jadi, sebelum membuat perubahan pada bilik saya, saya belilah cermin dan bakul sampah baru.

Setengah jam memikirkan apa yang perlu dibuat dulu sambil memerhati ruang2 dalam bilik...
Berikut adalah gambar2 sebelum ubahsuai susun. (0%)



dan...akhirnya selepas 3jam.......(sambil bersin2, gambar ini di ambil)

 tengok, dengan suasana yang best, kucing pun suka...



SAYA SUKA ...YEAH!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen...