Sunday, May 20, 2012

CAKAP SAHAJA, tak susah pun kan?

"Seorang gadis tidak mampu menahan perit hatinya. Apa yang dia tahu, dia ada hati untuk dilukai."

Salah tu.. saya merasakan tidak terniat di hati siapa pun untuk lukakan ha
ti saya.Sebab saya rasa hati saya telah pun mati akibat di bunuh seseorang. Bagaimana nak saya rasakan nikmat si hati sedangkan tiada siapa y menggantikan yang sudah tiada.

Tertarik sudah nikmat hati akibat sikap sambil lewa saya dulu.

HATI, kalau awak dapat dengar saya, saya nak cakap sikit untuk menyenangkan pemergian awak.

Hati,
kalau dulu susah sungguh untuk saya keluarkan apa yang ada pada awak melalui tajamnya lidah,
kalau dulu susah sungguh untuk saya berikan habuan untuk sumbangan awak,
kalau dulu susah sungguh untuk saya belai awak sebagaimana di belai rambut,
kalau dulu susah sungguh untuk saya cepat-cepat rawat awak tika awak sakit,
saya mintak maaf dari kesalahan saya sekecil zarah sehingga kesalahan yang membawa maut kepada awak sedangkan tidak awak pinta.

No comments:

Post a Comment

komen...