Monday, May 7, 2012

saya doktor cinta?

...jikalau mahu mendengar lagu, bukalah radio...
...jikalau mahu menonton wayang, datanglah kepanggung...

inilah lagu y saya dengar setiap pagi...lagu doktor cinta...
saya bukan doktor cinta, tapi saya pernah tolong menjernihkan kekeruhan dalam perhubungan beberapa pasangan,termasuk y sudah berkahwin..bukanny saya pandai membetulkan keadaan, cuma saya lebih berani bersuara....
.
ada 1situasi, seseorang berkata pada saya.
"ibu dia beri byk brg pada saya, dan bila saya katakan yang saya tiada apa untuk diberikan kepadanya, makcik tu pun jawab, (makcik tak minta apa2 balasan pun, cuma makcik nak kamu jaga dia elok2 je)"




Amanah dari seorang ibu mengharapkan teman anaknya dapat menjaga anaknya sebaik dia menjaga anaknya...

No comments:

Post a Comment

komen...