Saturday, May 5, 2012

entah apa yang aku nak?

sungguh tak percaya, macam2 situasi yang terpaksa aku lalui. Samaada pahit ataupun manis. Ada yang menjadi impian tapi belum dapat, ada yang mintak dijauhkn tp kena tabah menghadapi.
Dalam pada kesukaran yang aku hadapi hari demi hari setelah hampir setahun,ada juga teman yang baru merasakannya. Aku tahu dia perit, aku juga perit.
aku perit kerana teman kami, dia juga...
insan yang menjadi punca, siapa?.?
Dari mata kasar, dia melihat aku selesa.
Dari mata kasar, dia lihat aku tumpang gembira.
tanpa dia sedar aku melihat dia sebagai apa...
Tinggi mana hormat dia pada aku, tidak cukup untuk dia menebus kerugian aku yang berpunca darinya.
tapi.......
Siapa aku yang mahu menolak semua yang ada, siapa aku untuk menyalahkan dia..?
sedangkan dia juga akur pada takdir.

No comments:

Post a Comment

komen...