Thursday, October 8, 2009

sensitivity yang tak trsangka2


sapa kenal aku?
cpt2 angkat tgn..tp..korng btul2 kenal aku?
btul ni?
bgus lah klu kenal..sbb yang aku taw, slagi gunung berapi aku tak meletup kt seseorng tu,
dia tak kan tau sapa aku sbrnya...
klu dulu, aku mmg tak ramai kwn..sbb aku tunjukkan kegarangan aku ni..hot tempered giler lah..
then, b4 msuk u, mak aku pesan " angah, jangan nak marah2 ..t xramai kawan..orng benci...kita klu duduk jauh dr rumah,(utara ke selatan), jgn sombong..t susah"
tu pesan sblm sem 1 dulu..

i've changed..
aku mmg jd peramah, suka gelak..pnt tau blajar jd sorg y kelakr..
then, now who am i y kawan2 aku sndri tak thn makan ngn aku sbb duk gelak smpai tersembuh ( maaf ye cik...hahaa..) tp bukan aku sorg je wat riuh..sume2 geng aku same kepala je..

back to the topic (aish..pepe je aku repek kt sini..)
sbnrnya, aku nk ckp y even aku luaran nmpak cmni..tp sbnrnya..
aku sgt sensitif..

No comments:

Post a Comment

komen...