Friday, October 16, 2009

taksub dgn cerpen..apa ada dgn final

30 Okt, final paper will begin..tp..
cm tak sronok je slagi cerpen yang aku tgh wat tak pat disiapkan
buat santapan pembaca sblm akhir sem ni..
hihi...

act, cerpen y dalam maintenance ni adalah inspirasi dari sahabat2 aku sendiri...
byk y aku lihat sekeliling dpt beri idea..walaupun ianya tidak seperti kisah sebenar, aku
telah olah kepada keadaan yang lebih menarik.

n ...1 of my frend..ada request..dia suh aku wat cerpen about life not only love..
so, aku mix dlm cerpen ni..

antara tema2 yang trlibat dlm cerpen ni adalah...
1. cinta antara dua darjat
2. penganiayaan kepada insan yang lemah
3. kasih ibu yang tiada tandingan
4. kuatnya amanat dan pengorbanan seseorang untuk insan yang disayangi.
5. nak tau lagi...tunggu....haha...

harap2, kawan2 dpt doakan supaya cerpen ini berjaya dihasilkan..
"HIDUP CERPEN"

No comments:

Post a Comment

komen...